Perjantaita!

  Mies kävi silloin pari päivää sitten verikokeissa , joissa oli ihan hyvät arvot ja eilen kävi Lahdessa magneetikuvaksissa, joista nähdään onko myrkyt alkaneet tehoamaan, tulokset saadaan varmaankin ensi viikolla. Tänään on ( juuri tällä hetkellä ) ottamassa taas uutta solumyrkkysatsia, soittelin tuossa puolisen tuntia sitten ja sanoi ,että ihan hyvä olo vielä. Tulee joskus kahden -kolmen maissa kotiin. Muutenkin on voinut nyt ihan hyvin, väsymystä ei ole ihan niin paljon ollut mitä viime viikolla. Ja ollut paremmalla tuulellakin kuin viime viikolla .

  Minulla on hermot täällä helisemässä, väsyttää niin kovasti ja syy löytyy ihan itsestä, mitäs kukuin viime yönä niin pitkään (en kehtaa edes sanoa kuinka myöhään.... ) makasin kyllä sängyssä, mutta kuuntelin telkkarista mtv:ltä musiikkia, ihania biisejä, laitoin telkan ajastimelle, että sammuu itestään jos nukahdan, mutta telkkari ehtikin "nukahtaa" ennen minua. Siinä sitten hieman silittelin miestä ja nukahdin.

  Minulla on taas ollut paniikkioloja (paniikkihäiriö) mietin , että johtuisivatko siitä että olen syönyt aika vähän, kun laihduttelen.. että verensokeri laskee niin alas välillä, en tiedä, kai se voi vaikuttaa siihen. Muutenkin todella stressaantunu olo, mutta eiköhän se tästä taas.

  Eilen katsottiin tuolla yläkerrassa o:n kanssa satuhäät-ohjelmaa (ihana ohjelma) . Siinä sitten kun pari oli kirkossa niin O kääntyi minuun ja sanoi " mua itkettääääää" ja minä sanoin että niin minuakin, herkkiksiä ollaan, on ne niin koskettavia nuo häät . Siinä sitten halattiin O:n kanssa ja "nyyhkytettiin" <3. Mies katsoi alakerrassa pojan kanssa samaista ohjelmaa  ja kaksosetkin olivat vielä silloin hereillä. Ohjelman loputtua mies, kaksoset ja poitsu tulivat yläkertaan. Minua alkoi itkettämään kauheasti kun näin miehen, se satuhäät-ohjelma sai taas niin herkäks, "hyökkäsin" miehen kaulaan halaamaan ja mies siinä lohdutteli, poika tuli kysymään mikä äidillä on, mies sitten selitti että äitiä itkettää vieläkin se ohjelma. Voi minnuu...  Sanoin sitten miehelle, että sitten kun menemme joskus naimisiin niin ehkä minulla on silloin viides lapsi masussa( jos hyvin käy) , mies siinä hymyili ja vastasi : "niin". Sitten laitettiin lapset unille.

  Ei kai tässä sitten muuta.. kirjoittelen taas !

  Ps: Eikös ole ihana tuo nalle! ( ihme että osasin lisätä sen ..  )