Pelottavan ihana biisi...sanat.....niistä ei sen enempää..koskettaa....

  Stella: Puolet sinusta  (yhtäkkiä loppuu...höh)

  Mä olen tuossa miettinyt kun olen itekseni kävellyt iltaisin, että mulla taitaa olla jokin kieltämisvaihe just nyt päällä ...että en halua edes ajatella koko syöpää tai jotenkin tuntuu, että mä puhuisin jostain muusta kun mun rakkaasta kun tästä aiheesta puhun... ja jotenkin kun alkaa hoidot olemaan jo näinkin pitkällä niin pelottaa kun aattelee et mitä jos nää ei autakkaan..tai jos se uusiutuu jne.. =( Mä vaan niin toivon että tää kaikki olis pian ohi....toivon niin paljon....

  Mä muuten rakastan laulamista, tekee tosi "tiukkaa" tuolla lenkillä kun musa pauhaa korvissa ni olla etten ite laula. Johan nyt nekin muutaman ihmiset kattois et mikäs hoilottaja toikin on kun keskellä yötä kävelee ja laulaa vaan , tai no ehkä ne sitten katoais hyvin äkkiä..no ei vaan, ei mulla kai nyt niin kauhea ääni ole, toivottavasti. Kyllä mä tossa joku aika sitten vedin karaookessa Paula Koivuniemen ; kun kuuntelen Tomppaa ja kyl ihmiset ihan mulle taputti ja taisivat jopa hurratakkin =D , ehkä  viinaksilla oli osuutta asiaan..sillonhan kaikki laulu voi kuulostaa kauniilta ..mene ja tiedä ;)

  Juu, mut meillä on taas suutulehdus epidemia päällänsä...O:lla oli ja A:lla, kävin päivystyksessä ja oli todella ihana lääkäri, joka määäris heti monta puteloa lääkkeitä, ettei aina tarvi ravata sitten päivystyksessä tuosta asiasta.  Heti alkoikin sitten helpottamaan kummallakin , ihana asia!

  V on muutunut hirveästi, niin isoa poikaa että, ei meinaa tulla edes halaamaan enään saati anna pusua..yhyy mihin mun vauva katos...melkein tulee tippa linssiin..tai tulikin...herkkis oon.... Mä niin rakastan noita kaikkia 5:ttä ( lapset ja mies) rakasta...enkä ikinä haluis niitä menettää....no niin nyt en enään nää edes kirjoittaa ku silmät ihan kyynelissä...mä pakahdun tästä rakkaudesta... voi <3

  Nyt taidan mennä suihkuun ja nukkumaan, hyvää yötä ja pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne.

  Pistetään tähän loppuun tällänen biisi:

  Katri Ylander : Piste ( Stella)


  897821.jpg
  Kesä 2005 <3

  897819.jpg
 
  Mä rakastan sua kulta <3

  Tää oli vielä pakko laittaa...tää koskettaa myös niin tämä biisi..ja sanat...

  Anna valosi loistaa